13 Ocak 2009 Salı

14/01/2009 Çarşamba günü maçları

125 Konyaspor - Eskişehir

Son zamanlarda iyi maçlar çıkaran Eskişehirspor, Konyaspor karşısında galip gelen taraf olacaktır. (1,70)

222 Hacettepe - Sovetov

Vitesse maçında gösterdiği performansı bu maçta da devam ettirirse bu maçı kazanır. (2,30)

224 Panthrakikos - Panathinaikos

Ligin güçlü ekiplerinden Panathinaikos deplasmanda da kazanmasını bilecektir. (1,35)

236 Deportivo - Sevilla

Bu maçla beraber 3 maçtır birbirleriyle oynayan takımların maçında kazanan taraf Sevilla olacaktır. Ancak çok riskli bir maç. (2,50)

234 Real Betis - Real Union

Real Madrid'i sürpriz bir şekilde eleyen Real Union, Real Betis karşısında, deplasmanda galip gelemeyecektir . Deplasmanda 1-0 galip gelen Real Betis bu maçta rahat kazanacaktır. ilk yarı ikinci yarı oynanabilir maç için. 1/1 (1,45)

252 Juventus - Catania

İnter'in Cagliari deplasmanında puan kaybetmesiyle ligdeki puan farkını 4 e indiren Juventus moralli çıkacağı karşılaşmada rahat bir galibiyet alacaktır. (1,25)

253 Manchester United - Wigan Athletic

Chelsea'yı farklı yenen Manchester United sahasında Wigan Athletic'i ağırlıyor. Oranına göre çok riskli bir maç olmakla beraber maçın alt biteceğini tahmin ediyorum. (1,80)

4 yorum:

  1. tebrik ederim kardeşim norktasına virgülüne kadar tutturmuşsun...

    YanıtlaSil
  2. helal sana memo tebrik ediyorum keşke bununa kupon yapıp bira paramızı çıkarsaydın bari :)

    YanıtlaSil
  3. geçen "hatun" dedim kendi kendime,"neden bu blogun izleyicizisin?sadece arkadaş hatrına mı yoksa kendine bile itiraf etmediğin çıkarların mı var?" düşündüm taşındım,futbolla alakam olmasa bile bu işten ekmek yemeğe karar verdim..arada bu kupon kesin çıkar hatun diyin,duacınız olayim.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler arkadaşlar. Bu hafta çok karlı geçti. Amaç kupon yaparken bu blogda yazanları da göz önünde bulundurmanız. Spor toto kazanacağına biz kazanalım.

    YanıtlaSil

yorumunuz için teşekkür ederiz.